Успявате ли да осигурите на посетителите на вашия сайт завладяващо и интересно преживяване, което да събуди интереса им към продуктите ви и да увеличи времето, което прекарват в разглеждане и интеракция с елементите и страниците?

Колко важен е UX (User experience) за успеха на вашия бизнес и бранд? Отговорът е, че в днешно време имате около секунда, за да направите страхотно впечатление на интернет потребителите, които за първи път попадат на сайта ви. Как да подобрите преживяването им, за да имат интерес да останат на сайта вместо бързо да преминат към следващото виртуално пространство?

В ThinkDigital.BG ви представяме нов ефективен пакет от услуги за UX одит на вашия сайт. Продуктът ни е ефективен, полезен и практичен както за установен работещ онлайн бизнес, така и за стартиращ бранд или онлайн магазин. Целта е да анализираме UX на вашия сайт спрямо очакванията на клиентите, конкурентите и тенденциите в бранша.

Какви са ползите от подобряване на UX?

  • Подобряване на популярността и присъствието на онлайн магазина или бранда
  • Подобряване на дизайна и функционирането на различни елементи
  • Добавянето на нови функционалности, които ще дадат истински тласък на UX на потребителите ви
  • Потенциално подобряването на UX води и до увеличаване на продажбите

Целта на UX одит от нашия екип е да открием възможни грешки, които намаляват удовлетворението на посетителите при интеракция със сайта. В много случаи дори малки грешки мога да доведа до пропускане на възможности за реализиране на поръчки, а това означава загуба на пари.

Анализът на нашия екип ще сравни UX на сайта ви с последните тенденции в тази сфера и ще ви даде предложения как и какво може да се подобри още сега, за да бъдете в крак с новостите и да спечелите интереса на посетителите преди конкурентите.

UX одитът се провежда с индивидуален подход към всеки клиент. Екипът ни взима предвид конкретните особености на вашия бизнес, целите ви, тенденциите в бизнес сферата и интернет пространството и в потребителските навици.

Основните насоки на UX одит са върху:

  • Логика на навигацията на уебсайта
  • Скорост на зареждане на страниците и елементите
  • Достъпност и удобство при сърфиране в страниците
  • Оптимизация за различни браузъри и мобилни устройства
  • Класиране в Google и репутация на сайта
  • Анализ на качеството на съдържанието на сайта – проверяваме за дублиране на съдържание, непълни описания, сериозни грешки и т. н.
  • Одит на вътрешни и външни линкове. В анализът се включва и предложения и идеи за нови възможности
  • Цветова гама и подреждане на сайта
  • Анализ на интерактивни елементи при наличието на такива и предложения за дизайн съобразен с последните тенденции и предпочитания от потребителите
  • Одит чрез различни инструменти, като Google Search Console, Google Analytics, Google Page Speed и други.

Изпратете ни запитване за UX одит с информация за вашия сайт и кратко описание на целите ви, идеите за развитие на бизнеса и притесненията ви във връзка с промяна на сайта, несъвършенства в различни функционалности и т. н. Екипът ни ще се свърже с вас, за да обсъдим приоритетите и идеите за бизнеса ви, за да фокусираме UX одита върху най-важните за вас теми.